Головна » Статті » Твори із розвитку звязного мовлення » Твори із розвитку звязного мовлення 8 клас

ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ І МИ

ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ І МИ

План

І. Ставлення до природи є усвідомленням рідної землі.

ІІ. Наш спільний дім — Земля.

1. З пошаною до природи.

2. Земля не вибачає байдужості.

3. Наслідки безгосподарського ставлення до природи.

ІІІ. Зберегти землю для нащадків — обов’язок кожної людини.

Усвідомлення батьківщини до кожного з людей приходить по_своє_

му. Але приходить час — і кожний розуміє нерозривну єдність із рідною

землею. Адже на цій землі зросли наші діди і батьки, на ній вчилися

ходити ми і зроблять перші кроки наші нащадки. Споконвіку борони_

ли цю землю наші предки, берегли її як найцінніший скарб. Вона завж_

ди була їхнім багатством, яким пишались і захищали. А беручи від при_

роди її дари, люди розуміли, що цих щедрот буде значно більше, якщо

вони берегтимуть природу.

У наш час перед людьми гостро постала екологічна проблема. Це

пов’язано з тим, що люди вирішили стати господарями природи, по_

чали її підкоряти собі. Внаслідок роботи виробництв забруднилися

ріки. Збільшення орних земель призвело до знищення лісів. Смер_

дюче Каховське водоймище було колись мальовничою українською

землею. Пішли під воду біленькі хатки, вишневі садочки і кучеряві

верби над ставками. А колись красиве і багате Аральське море висох_

ло, бо з нього викачали воду на зрошення засушливих районів. На_

щадкам у спадок залишилися тільки прекрасні Шевченкові малюн_

ки Аралу.

Люди необдумано експлуатують природу, а іноді просто не замис_

люються над наслідками своїх вчинків. Безвідповідальність призве_

ла до Чорнобильської катастрофи, від якої постраждали величезні

регіони України, Білорусі, Росії. Внаслідок аварії загинуло сотні лю_

дей. А скільки інвалідів, села і міста заражені радіонуклідами. Радіа_

ційний фон і досі, через вісімнадцять років після аварії перевищує

допустимі норми.

Скалічена земля, скалічені люди… Мені здається, що атомні електро_

станції взагалі треба заборонити, адже доки вони існують, країна — в не_

безпеці.

Осушення боліт на Поліссі залишило людей без питної води.

А у нас в Харкові внаслідок зміни річища ріки з’явилися підтоплені жит_

лові масиви. Річка зникла, залишивши по собі тільки назву. Є у нас Не_

теченська набережна вздовж неіснуючої ріки. І таких фактів можна на_

вести безліч. І найшкідливіше, на мою думку, те, що поруч із

горе_господарями стояли байдужі люди, які просто спостерігали за зни_

щенням природи. Прикро, але таких серед нас чимало.

Невже потрібно знищити, щоб потім відроджувати? Невже люди

вчаться тільки на помилках? Потрібно нарешті зрозуміти, що людина —

це частинка великої матері_природи, яку не слід підкорювати, а треба

жити з нею в гармонії. Любити і берегти рідну землю, дбати про її бла_

гополуччя — ось у чому полягає патріотизм.

Категорія: Твори із розвитку звязного мовлення 8 клас | Додав: uthitel (02.08.2018)
Переглядів: 381 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]