Головна » Статті » Твори із розвитку звязного мовлення » Твори із розвитку звязного мовлення 11 клас

РЕЦЕНЗІЯ НА КІНОСЕРІАЛ «РОКСОЛАНА»

РЕЦЕНЗІЯ НА КІНОСЕРІАЛ «РОКСОЛАНА»

План

1. Яке місце посідає кінотвір у сучасному мистецтві?

2. Яка тема фільму?

3. В яких суперечностях, зіткненнях розкриваються характери дійо_

вих осіб?

4. Яка його головна думка?

5. Як це доводять актори, що виконують ролі?

6. Як ви оцінюєте художнє і музичне оформлення фільму?

7. Що найбільше сподобалося у фільмі, а що викликало заперечення?

8. Які думки і почуття викликав фільм?

Серед численних серіалів, що заполонили останнім часом телеекран, фільм

«Роксолана» привертає увагу не тільки тим, що він створений на основі

роману нашого сучасника, українського письменника Павла Загребельно_

го. Фільм побудовано за законами пригодницького жанру, і тому сюжет

сприймається як захопливий. Темою кінотвору є зображення подій

XVI століття, пов’язаних із двома країнами — Україною і Туреччиною.

Фільм розповідає про дивну долю дівчини з Прикарпаття Насті

Лісовської, яка пройшла через невільницьку Кафу, на великому стам_

бульському ринку була продана удруге, та не втратила своїх природ_

них якостей — сильної волі, живого розуму, людської гідності. Саме

завдяки цим якостям вона зуміла не розчинитися серед сотень жінок

великого гарему султана Османської імперії, а стати законною дружи_

ною Сулеймана Розкішного (Завойовника). Нелегко було звикати

Настусі, яку назвали чужим іменем Хурем, до нового життя. Холодом

віяло від усього, а найбільше від чужих людей. Розмовляючи з Валіде

Хафсою, дівчина побачила перед собою людину, яка не сміється ніколи

і не відає ні людяності, ні милосердя. Тут сама мова була ніби не по_

трібна — достатньо було мови знаків, мови зневаги і загрози. Та Валіде

звеліла їй вивчити турецьку та арабську мови. Це не злякало дівчину.

Будучи дочкою священика, знала латину, німецьку; від подруг навчи_

лася польської, легко переймала єврейську, вірменську. Потім уже ста_

ла Хурем відома усьому світові під іменем Роксолани. Так називали

полонянок з України. Для нас, телеглядачів, цей образ завжди асоцію_

ватиметься з чарівною українською актрисою Ольгою Сумською, яка

талановито зіграла у фільмі роль Роксолани. Здавалося, ніби самі очі ак_

триси висловлювали більше, ніж скупі жести. Вона прожила цю роль на

екрані, переконливо, з гідністю і гордістю втіливши образ української

дівчини, що стала не просто красивою жінкою, а особистістю. На фоні

численних красунь султанського гарему вона виділялася розумом, ду_

ховною сповненістю, і саме це змусило султана звернути на неї увагу.

Фільм знято цікаво. Широкі панорами казкової природи Прикарпаття, Туреч_

чини, інших місць служать не тільки фоном для дійства, але й якоюсь мірою

обумовлюють події та характери дійових осіб. Ось Роксолана дивиться на

Гасана — яничара, якого колись в Україні звали Василем. І перед очима її по_

ставав Рогатин, і батьківський дім, і шовкові степи, і лагідне сонце України.

Автори фільму зуміли зняти не просто кольорові картини світових принад,

але й передати тепле почуття патріотизму. Уфільмі постійно проводиться думка

про невмирущість Батьківщини, про святість почуття до неї. Фільм, сповне_

ний пригод і інтригуючих поворотів сюжету, викликає відчуття гордості за

нашу людину. Все — музика, гра акторів, операторська робота — покликане

передати почуття, заховане десь глибоко у душі кожного. За Роксоланою і її

предками — віки славетної історії, в якій була золотоверха Софія і перші кни_

ги, кам’яне диво великих міст і вражаюча краса вишиванок і дерев’яного зод_

чества. Фільм пробуджує добрі почуття у душі кожного, кому не байдужа доля

України, її історії і сьогодення

Категорія: Твори із розвитку звязного мовлення 11 клас | Додав: uthitel (02.08.2018)
Переглядів: 351 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]