Головна » Файли » Готуємось до Державної підсумкової атестації » ДПА 2018 4 клас Українська мова Збірник авт: Курганова Н.В. та ін вид: Ранок |
29.03.2018, 17:33 | |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 19 Завдання 1. Граматична основа (підмет і присудок) поданого речення. Трудящі бджілки літають навколо яскравих квітів А трудящі бджілки Б літають навколо квітів В бджілки літають
Завдання 2. Закінчення мають подані іменники в орудному відмінку (Ким? Чим?) однини. Багаж (чим? багажем), гараж (чим? гаражем), плащ (чим? плащем), кущ (чим? кущем), ніж (чим? ножем) А -ом Б -ем В -єм
Завдання 3. Записані лише кількісні числівники (скільки?). А дев'ять, сім, п'ятнадцять, сто Б два, дванадцятий, шостий, третій (котрий по порядку?) В три, одинадцять, дев'ятий (котрий по порядку?), двадцять
Завдання 4.* Зміни 2017, 2018 року. Познач рядок, в якому всі слова записано правильно (написання префіксів з-, с- та роз-, без-). А спитати, росповів, бесхмарний Б спитати, розповів, безхмарний В зпитати, разповів, безхмарний
Завдання 4.* 2016. Підкресли прикметник. Познач рядок, у якому правильно визначено його рід, число й відмінок (визначається за зв'язаним із ним іменником пісню). Соловейко співав свою чарівну пісню. А ч. р., одн., Р. в. Б ж. р., одн., 3н. в. В с. р., одн., Н. в.
Завдання 5.* Зміни 2017,2018 років. Прочитай реченняє. Підкресли прикметник. Визнач його рід, число й відмінок (визначається за зв'язаним із ним іменником пісню). Соловейко співав свою чарівну пісню. Чарівну (ж.р., одн., 3н. в.)
Завдання 5. * 2016. Всі слова записано правильно (написання префіксів з-, с- та роз-, без-). А спитати, росповів, бесхмарний Б спитати, розповів, безхмарний В зпитати, разповів, безхмарний
Завдання 6. * Зміни 2017,2018 років. Прочитай текст. Підкресли речення з однорідними членами. З весною на землю приходить краса. Земля вкривається барвистими, духмяними, барвистими квітковими килимами. Сонячне проміння. Молода зелень. Усе це чарує нас. Речення з однорідними членами у тексті нема. Слова: барвистими духмяними квітковими – неоднорідні означення, що характеризують предмет із різних боків (барвистими (забарвлення) духмяними (запах) квітковими (вигляд)).
Завдання 6.* 2016. Речення з однорідними членами, підкресли їх як члени речення (однорідні підмети). Лісова комора здавна рятувала людей від голоду. І лобода, і щириця, і кропива не були для наших пращурів бур'яном. Вони були цілком їстівними.
Завдання 7. Перебудуй розповідне речення в спонукальне, підкресли в спонукальному реченні звертання. Діти завжди люблять і жаліють своїх матусь. Діти, завжди любіть і жалійте своїх матусь!
Завдання 8. Розкрий дужки, ставлячи займенники в потрібну відмінкову форму, познач особу кожного займенника. 1. (Ми) з (ти), як риба з водою. 2. (Я) (він) слово, а він (я) десять. 3. Скажи (я), хто твій друг, а я скажу (ти), хто (ти). Ми (1 ос.) з тобою (2 ос.), як риба з водою. Я (1 ос.) йому (2 ос.) слово, а він (3 ос.) мені (1 ос.) десять. Скажи мені (1 ос.), хто твій друг, а я (1 ос.) скажу тобі (2 ос.), хто ти (2 ос.).
| |
Переглядів: 430 | Завантажень: 0 | |