Головна » Файли » Готуємось до Державної підсумкової атестації » ДПА 2018 4 клас Математика Збірник авт: Шевченко К.М. та ін вид: Ранок |
30.03.2018, 00:16 | |||||||||||||||
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7. Варіант 1. Завдання 1. Запиши числа в порядку зростання та підкресли клас тисяч у кожному із цих чисел. 86 408, 8070, 50 190, 14 425, 1964, 99 065 1964, 8070, 14 425, 50 190, 86 408, 99 065 Завдання 2.
Завдання 3. Виконай дії з іменованими числами.
Завдання 4. У фермерському господарстві на першій пасіці було 85 вуликів, а на другій — 55 вуликів. Із першої пасіки зібрали на 1620 кг меду більше, ніж із другої. Скільки кілограмів меду зібрали з кожної пасіки, якщо з кожного вулика одержали меду порівну? Розв'язання. 1) 85 – 55 = 30 (в.) – на стільки більше вуликів було на першій пасіці. 2) 1620 : 30 = 54 (кг) – зібрали меду з одного вулика. 3) 54 • 85 = 4590 (кг) – зібрали меду з першої пасіки. 4) 54 • 55 = 2970 (кг) – зібрали меду з другої пасіки. Відповідь: з першого вулика одержали 4590 кг меду, з другого - 2970 кг. Завдання 5. Ширина прямокутника — 20 дм, а довжина на 30 дм більша. Знайди площу та периметр прямокутника. Нагадаємо. Формула периметра прямокутника Р = (а + b) • 2, де a – довжина прямокутника, b – ширина прямокутника. Формула площі прямокутника S = a • b, де a – довжина прямокутника, b – ширина прямокутника. Розв'язання. 1) 20 + 30 = 50 (дм) – довжина прямокутника. 2) 20 • 50 = 1000 (дм2) – площа прямокутника. 2) (20 + 50) • 2 = 140 (дм) – периметр прямокутника. Відповідь: площа - 1000 дм2, периметр - 140 дм. Завдання 6. 1 спосіб 432 • 270 : 45 = 116640 : 58 = 2592
2 спосіб. 432 • 270 : 45 = 432 • (270 : 45) = 432 • 6 = 2592
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7. Варіант 2. Завдання 1. Запиши числа в порядку спадання та підкресли клас одиниць у кожному із цих чисел 79 054, 7506, 9501, 17 729, 1893, 88 606 88 606, 79 054, 17 729, 9 501, 7 506, 1 893, Завдання 2.
Завдання 3. Викоанй дії з іменованими числами.
Завдання 4. У перший поїзд завантажили 1200 т зерна, а в другий — 950 т. У першому поїзді було на 5 вагонів більше, ніж у другому. Скільки вагонів було в кожному поїзді, якщо в кожний вагон завантажили зерна порівну? Розв'язання. 1) 1200 – 950 = 250 (т) – на стільки більше зерна було в першому поїзді. 2) 250 : 5 = 50 (т) – завантажили зерна в один вагон. 3) 1200 : 50 = 24 (в.) – вагонів у першому поїзді. 4) 950 : 50 = 19 (в.) – вагонів у другому поїзді. Відповідь: у першому поїзді 24 вагони, у другому – 19 вагонів. Завдання 5. Ширина прямокутника 6 дм, а довжина у 4 рази більша. Знайди площу та периметр прямокутника. Нагадаємо. Формула периметра прямокутника Р = (а + b) • 2, де a – довжина прямокутника, b – ширина прямокутника. Формула площі прямокутника S = a • b, де a – довжина прямокутника, b – ширина прямокутника. Розв'язання. 1) 6 • 4 = 24 (дм) – довжина прямокутника. 2) 24 • 6 = 144 (дм2) – площа прямокутника. 2) (24 + 6) • 2 = 60 (дм) – периметр прямокутника. Відповідь: площа прямокутника 144 дм2, периметр - 60 дм. Завдання 6. 23673 : 39 • 450 = 607 • 450 = 273150
| |||||||||||||||
Переглядів: 474 | Завантажень: 0 | |